مرکز خرید سانا


مرکز خرید سانا عرضه کننده پوشاک,پوشاک زنانه,پوشاک مردانه,لباس بچه گانه,کیف و
کفش,ورزشی,عطر و ادکلن,آرایشی بهداشتی,طلا و جواهر,ساعت,زیورآلات,عینک,اسباب بازی,سیسمونی,لوازم
خانگی,سيسموني,سیسمونی نوزاد واقع در تهران بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز
خرید ساناتلفن:
02174438111
دورنگار: ۷۴۴۳۸۱۱۱ 021
وبسایت: www.SanaShoppingCenter.com
کلمۀ سانا به معنای سهل، آسان و راحت است.
انتخاب نام سانا برای مرکز خریدی در بلوار اندرزگوی تهران که محل تردد و گردش جوانان است نشانه
ه¬ایی است از عزم ما برای گرامی¬ داشت مشتری جوان ایرانی با شعار «تکریم مشتری»، و همچنین
فراهم آوردن محیطی ساده و در دسترس برای گذراندن اوقات فراغت با طعم رفاقت و دوستی و سرشار از نشاط
و سرزندگی و البته مطابق مد روز که پاسخگو سلیقه و علاقه¬ ی تمامی اقشار جامعه باشد.
با همین هدف بود که عملیات ساخت مرکز خرید سانا از سال ۱۳۹۰ آغاز شد. از همان ابتدای ساخت با این
باور و تفکر، تعهدی سخت را الگوی کار خود قرار دادیم و تمامی تصمیم¬ گیری¬ های ما در کل مراحل
اجرای پروژه بر اساس ایده¬ های گروه های فکری متعدد شکل گرفت. در اجرا با چالش¬ های زیادی
مواجه شدیم و موانع بسیاری را از پیش رو برداشتیم تا بتوانیم چشم اندازی از آسایش و آرامش برای
مشتریان مجموعه مطابق با بالاترین استانداردها پیش¬ بینی و محقق کنیم. استفاده از جدیدترین فناوری¬ ها در
ساخت مرکز خرید سانا گام دیگری برای عمل به این رسالت بوده است.
مرکز خرید سانا شامل :
۱۰۵۰۰ مترمربع واحد تجاری
۹۴۰۰ مترمربع واحد اداری
۳۰۰۰ مترمربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده.
پارکینگی با گنجایش تعداد مناسب خودرو.
ما خرید را اراده ه¬ایی برای تغییر تفسیر می¬کنیم؛ اراده ه¬ایی برای خلق تجربه ه¬ای لذت¬ بخش از
خرید و جلوه ه¬ای تازه از تفریح و فراغت در محیطی گرم و صمیمی و ماموریت ما تحقق این موضوع
می باشد.
خانه مشتری سانا
خانه مشتریان سانا، نمادی از تعهد این مرکز خرید به مشتریان خود خواهد بود. سانا، خانه¬ ای برای
خانواده ه¬ای بزرگ بنا نهاده است تا احترام به مشتری، فراتر از یک وظیفه و فرهنگ حاکم بر مجموعه باشد.
ما باور داریم که مشتری، زمان و عمر خود را که سرمایه ای بی ¬بازگشت است نزد ما باقی می¬ گذارد
و تجربه¬ ای لذت¬ بخش در این لحظات، تعهد ماست به مشتریان.
مرکز خرید سانا با تکیه بر تیم خود (متشکل از ۱۰ کارشناس اداری و اجرایی) در بخش CRM (مدیریت
ارتباط با مشتریان) در طبقه همکف یک و فودکورت، صدای شما را خواهد شنید و شکایات، انتقادات و
پیشنهادات شما پیگیری خواهد شد.
مرکز تماس سانا نیز صدای شما را بی¬ واسطه و بدون کم و کاست، به گوش ما خواهد رساند.
در همه این مسیر، اسـتانداردهای روز دنیا و تجارب بین¬ المللی را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده
¬ایم تا از رویای لذت خرید، یک واقعیت همیشگی بسازیم.
ایجاد تجربه ای لذت بخش و منحصر بفرد برای مشتری، تنها با احساس تعهد به مشتری، استفاده از
ابزارهای هوشمند و به خصوص بازدیدها و نظارت تخصصی امکان¬ پذیر خواهد بود .
اصلی ترین وظیفه واحد CRM محسوب می ¬شود. بازدیدها و نظارت بر کیفیت فضاهای عمومی،
سرویس¬ دهی واحدهای تجاری، کنترل ارتباط موثر همکاران با مشتریان، راه را برای قدم ¬های شما هموار
خواهد کرد تا برای ساعتی یا مدتی چند، دور از همه نگرانی¬ های عادی زندگی و خستگی¬ های
همیشگی، لذت حضور در کنار عزیزان و خرید را تجربه نمایید.
مدیریت انتظارات مشتری با اجرای نظرسنجی تخصصی و سنجش رضایت مشتریان با رویکرد حفظ و
ارتقا کیفیت مجموعه از جمله فعالیت¬ های تخصصی این واحد می¬ باشد تا با شناخت و درک نیازها و
انتظارات شما مشتریان گرامی، راهنمای ما نیز شما باشید.